فرش ماشینی خوب از کجا بخرم+ ۵ نمونه از سوالات پر تکرار در زمان خرید فرش 1
  1. پرشین پی‌دی‌اف
  2. سبک زندگی و موفقیت
  3. فرش ماشینی خوب از کجا بخرم+ ۵ نمونه از سوالات پر تکرار در زمان خرید فرش
سبک زندگی و موفقیت

فرش ماشینی خوب از کجا بخرم+ ۵ نمونه از سوالات پر تکرار در زمان خرید فرش

عنوانفرش ماشینی خوب از کجا بخرم+ ۵ نمونه از سوالات پر تکرار در زمان خرید فرش

انتخاب و خرید فرش ماشینی خوب با توجه به افزایش قیمت های سرسام آور انواع فرش ماشینی تبدیل به یکی از مهمترین دغدغه های خانواده های ایرانی شده است، چرا که مثل سابق نمی شود هر سال فرش های خانه را تغییر داد و باید در موقع خرید فرش ماشینی کاملا دقت شود.

کاربرانی که به دنبال خرید فرش ماشینی هستند ممکن است سوالات زیادی مثل موارد زیر داشته باشند:

  • فرش ماشینی چه طرح و نقشه ای بخرم؟
  • فرش ماشینی خوب از کجا بخرم ؟
  • بهترین مارک فرش ماشینی کاشان
  • بهترین فرش ماشینی ایران .

ما در این مقاله به همه سوالات و دغدغه های شما هنگام خرید فرش پاسخ می دهیم و برای یک خرید فرش ماشینی خوب راهنمایی های لازم را ارائه می دهیم .

فرش ماشینی خوب از کجا بخرم ؟

در برخی از شهر ها نمایشگاه های فرشی وجود دارند که ممکن است تنوع فرش ماشینی کمی داشته باشند یا به دلیل وجود واسطه ها ، فرش ها از قیمت بالایی برخوردار باشند.

ممکن است خیلی ها این تجربه را داشته باشند ، زمانی که به نمایشگاه فرش مراجعه کنید آنقدر نورپردازی می شود که فرش را بسیار زیبا نشان می دهد و وقتی فرش ماشینی را خریدید و پهن کردید از زیبایی آنچنانی برخوردار نباشد.

ماشین بافت فرش ماشینی
دستگاه بافت فرش ماشینی

انتخاب فرش متناسب با رنگ دکوراسیون برای خانه های که از رنگ های خاصی استفاده کرده اند ممکن است سخت باشد به عنوان مثال شخصی که از فرش ماشینی ذغالی یا فرش ماشینی به رنگ سبز آبی یا سبز کله غازی نیاز داشته باشد، یافتن این فرش ها ممکن است هفته ها زمان ببرد و در آخر هم مورد پسند نخواهد بود.

قیمت های گوناگون فرش و فرش ماشینی گران قیمت که خرید و انتخاب فرش را برای برخی افراد سخت می کند. فروشنده هایی که فروش فرش قسطی را ندارند و تمام پول را به صورت نقد و یکجا دریافت می کنند و بسیاری مشکلات دیگر که ممکن است هنگام خرید فرش به صورت حضوری پیش بیاید.

البته خرید حضوری فرش ماشینی مزایایی هم دارد مثلا شما طرح و نقشه را از نزدیک مشاهده می کنید . روش دیگری برای خرید وجود دارد که این مشکلات در آن روش وجود نخواهد داشت .

خرید اینترنتی فرش ماشینی

زمانی که عبارات مختلف برای مشاهده فرش در سایت ها جستجو می کنید ، سایت های متنوعی برای شما نمایش داده می شود که می توان انواع فرش ها را مشاهده کرد . انتخاب و نمایش فرش ها در کمترین زمان ، مقایسه فرش ماشینی مورد علاقه از هر نظر و خرید فرش در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند از مزایای خرید اینترنتی فرش باشد.

زمانی که به خرید اینترنتی فرش ماشینی روی می آورید  مطمئن باشید که قیمت فرش نیز در مقایسه با خرید حضوری کمتر می شود ، شاید این سوال پیش بیاید که چطور این امر ممکن است؟

وقتی نمایشگاه های فرش به وجود می آیند هزینه های مختلفی از جمله نیروی انسانی، خواب سرمایه، سود بانکی، نگهداری، بیمه و اجاره سالن و انبار و .. هم در کنارش خواهد داشت ، ولی در سایت های فروشگاهی اینطور نیست و هزینه ها بسیار پایین تر
است .

ایران کارپت انواع محصولات فرش ماشینی خود را به قیمت کارخانه به فروش می رساند زیرا واسطه ای در میان نیست حتی برای اطمینان خاطر شما میتوانید قیمت ها را مقایسه کنید.

فرش ماشینی
بافتن فرش ماشینی توسط دستگاه

تصاویر فرش هایی که در ایران کارپت وجود دارند از خود فرش بافته شده گرفته شده و بدون هیچ گونه ویرایش و نورپردازی در سایت درج شده اند .

هنگام خرید فرش ماشینی ، می توانید از نظرات کاربران و تجربه های دیگران استفاده کنید . خرید اینترنتی زمان و وقت کمتری صرف می شود .

به عنوان مثال در کمتر از یک ساعت ، طرح های گوناگون را ببینید ، سفارش خود را اغاز کنید ، با کارشناسان مجموعه مشاوره های لازم را انجام دهید و در کمتر از یک هفته فرش ماشینی خود را دریافت کنید . به همین راحتی !

خرید اینترنتی مطمئن و امن فرش ماشینی

ممکن است خیلی ها هنوز خرید اینترنتی نداشته اند دلیل آن می تواند عدم اعتماد به سایت های اینترنتی باشد و دلایل مختلف دیگر ، اما چگونه به یک فروشگاه اینترنتی فرش اعتماد کنیم و یک فروشگاه معتبر فرش چه ویژگی هایی دارد ؟

اولین مساله سابقه و قدمت فرش است؛ ایران کارپت بیش از یک دهه در زمینه فروش اینترنتی فرش ماشینی فعال بوده است و از برندهای معتبر فروش فرش محسوب شده که علاوه بر داخل کشور، مشتریانی در بیش از ۵۰ کشور دنیا دارد.

این فروشگاه اینترنتی علاوه بر جواز کسب، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد رسانه هست. ضمن اینکه برای فروش داخل کشور امکان پرداخت پس از تحویل فرش را فعال کرده است.

ایران کارپت برای جلب رضایت کاربران شیوه پرداخت وجه را به صورت درب منزل قرار داده است . فقط برای اینکه سفارش شما ثبت شود و فرش برای شما ارسال شود ، کافی  است ۱۰ درصد مبلغ فرش را به  عنوان بیعانه پرداخت کنید و الباقی را موقع تحویل پرداخت نمایید.

فرش 700 شانه گل برجسته کد 70050 زمینه نسکافه ای
فرش ماشینی گل برجسته

 

بهترین برند فرش ماشینی

هنگامی که به بازار فرش ماشینی مراجعه می کنید ، با برند های مختلفی روبه رو می شوید ، به راستی بهترین فرش ماشینی ایران در بازار  کدام است ؟ بهترین فرش ماشینی ایران کدام برند است؟

شهر کاشان در سال های گذشته ، درخشش بسیاری در این زمینه داشته است و به کشورهای مختلفی صادرات فرش را انجام می دهد . استفاده از الیاف عالی ، نقشه های زیبا و استحکام فرش از جمله عواملی است که باعث می شود شرکتی به عنوان بهترین برند انتخاب شود .

اگرچه فرش آرتامیس در سال ۹۸ توانست بعنوان بهترین شرکت تولیدکننده فرش ماشینی در ایران لقب بگیرد اما با این حال شرکت های زیادی در کاشان در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که فرش های باکیفیتی تولید می کنند و می توان در کنار نام بردن از فرش ماشینی آرتامیس از برندهای دیگری نیز یاد کرد.

خرید فرش ماشینی ارزان

در ایران کارپت همواره سعی شده است محصولاتی با حداقل سود ممکن به مشتریان عرضه شود.

قیمت فرش ماشینی در بازار فرش ایران همیشه یک قیمت رقابتی با سایر شرکت ها و فروشگاه های فرش ماشینی بوده است و کافی است قیمت های ما را  با سایر رقبا مقایسه کنید.

عرضه فرش ارزان قیمت در بازار فرش ماشینی یکی از اصول وجودی وب سایت بازار فرش ایران است و این ارزانی در کنار کیفیت بالا و ضمانت نامه های کتبی می تواند اطمینانی دوچندان به مشتریان ایران کارپت ارائه نماید.

انواع فرش ماشینی کدام است؟

دسته بندی های متفاوتی برای تقسیم بندی انواع فرش ماشینی در بازار فرش وجود دارد ولی مهمترین آن به دستگاه بافت فرش ماشینی مربوط می شود.

در حال حاضر انواع فرش های ماشینی به انواع فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه، فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه، فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه، فرش ماشینی ۷۰۰ شانه و فرش ماشینی ۵۰۰ شانه مربوط می شود.

همچنین در تقسیم بندی دیگر می توان به انواع فرش گل برجسته و فرش کف ساده اشاره کرد.

خالی از لطف نیست که امروزه گرانترین فرش ماشینی در بازار فرش ایران، فرش های ماشینی ۱۵۰۰ شانه می باشند.

خرید فرش درجه یک و باکیفیت از کاشان

بازار فرش ایران یا همان ایران کارپت یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین عرضه کنندگان فرش ماشینی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرد . برای خرید فرش کافی است به وبسایت ایران کارپت مراجعه کنید و بعد از انتخاب محصول ، خرید خود را انجام دهید.

همچنین می توانید برای خرید فرش ، سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید . از جمله خدماتی که ایران کارپت برای سهولت کاربران در نظر دارد ارسال رایگان فرش به سراسر کشور و تحویل فرش ماشینی درب منزل و پرداخت هنگام تحویل است .

در ضمن همراه با فرش ، ضمانت نامه کتبی و معتبر نیز برای شما ارسال خواهد شد .

همچنین جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ایران کارپت ارتباط بگیرید:

تماس تلفنی:  ۰۳۱۵۵۳۴۰۰۳۸

و در تلگرام و واتس اپ: ۰۹۱۲۵۳۴۷۵۹۶

5/5 - (1 امتیاز)
اگر فایل مشکل دانلود دارد گزارش ارسال کنید
گزارش مشکل دانلود از سایت
  • مشکل خود برای دانلود فایل را شرح دهید.
اگر فایل را خلاف قوانین کپی رایت می‌دانید درخواست حذف ارسال کنید

کتاب های دیگر از

نتیجه‌ای پیدا نشد.

نقد و بررسی شما درباره فرش ماشینی خوب از کجا بخرم+ ۵ نمونه از سوالات پر تکرار در زمان خرید فرش

لطفا پس از مطالعه فرش ماشینی خوب از کجا بخرم+ ۵ نمونه از سوالات پر تکرار در زمان خرید فرش نظر خود را برای دیگر کاربران بنویسید.
از ارسال نظر به زبان انگلیسی یا نوشتن فینگلیش پرهیز کنید.
تمام نظرات توسط تیم مدیریت پرشین پی‌دی‌اف بررسی شده و پاسخ داده می‌شوند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
yarantohidi
yarantohidi

سلام هرچقدر از بخش ادبیات حظي وافر بردم
در بخش روانشناسی و سبک زندگی به شدت ضعیف بودن کتابها، باورم نمیشد توی پرشین پی دی اف هستم

کتاب های مشابه با فرش ماشینی خوب از کجا بخرم+ ۵ نمونه از سوالات پر تکرار در زمان خرید فرش

دانلود کتاب لک لکی در کار نیست اثر روبی هریس
دانلود کتاب مجموعه سوالات مصاحبه های حضوری و گزینش استخدامی + پاسخنامه