دانلود کتاب ده کار احمقانه که زندگی زن‌ها را خراب می‌کند اثر لورا شلزینگر 1
  1. پرشین پی‌دی‌اف
  2. سبک زندگی و موفقیت
  3. دانلود کتاب ده کار احمقانه که زندگی زن‌ها را خراب می‌کند اثر لورا شلزینگر
روانشناسیسبک زندگی و موفقیت

دانلود کتاب ده کار احمقانه که زندگی زن‌ها را خراب می‌کند اثر لورا شلزینگر

عنوانده کار احمقانه که زندگی زن‌ها را خراب می‌کند
نویسندهلورا شلزینگر
مترجم/مصححدکتر شهروز فرهنگ بیوند
انتشاراتاستاندارد
نوبت چاپدوم 1389
زبانفارسی
تعداد صفحه198

کتاب ده کار احمقانه که زندگی زن‌ها را خراب می‌کند اثر لورا شلزینگر است که با ترجمه دکتر شهروز فرهنگ بیگوند در کتابخانه روزگار منتشر می شود.

گاهی زن ها دانسته از کارهایی نظیر شکایت کردن، گریه و زاری، خشم، افسردگی، اضطراب و … برای پیش برد نظریات خود بهره می گیرند. آنها از بار مسئولیت فرار می کنند و کارهای احمقانه ای انجام می دهند و نهایت حماقت این است که خود را از احترامی که شایسته آن هستند، محروم می کنند.

در این کتاب به ۱۰ کار احمقانه ای که باعث متلاشی شدن زندگی زنان می شود، اشاره می شود. مباحث کتاب در ده فصل با این عناوین آمده است: وابستگی احمقانه، روابط عشقی احمقانه، گذشت احمقانه، علاقه و تعصب احمقانه، زندگی مشترک احمقانه، انتظارات احمقانه، تصورات احمقانه، اطاعت احمقانه، بیچارگی و درماندگی احمقانه و بخشش احمقانه.

این کتاب خود یاری نیست، اما به خانم ها کمک می کند تا بتوانند خود را یاری دهند. کمی آشفته گویی به نظر می رسد؟ اما لطفا این کتاب را بخوانید. امید است که این کتاب به مردان و زنان کمک کند که کار و عشق را در تعالی هماهنگ قرار دهند و از این رو بیاموزند وکه در یک زندگی شادمان و هدفمند در کنار یکدیگر زندگی کنند.

کتاب ده کار احمقانه که زندگی زن ها را خراب می کند اثر لورا شلزینگر با ترجمه شهروز فرهنگ بیگوند است؛ اگر می خواهید زندگی تان همیشه خالی از نفرت و کینه باشد کار احمقانه نکنید. با علم و دانش در مورد مسایل زناشویی زندگی خود را بیمه کنیم.

در کتاب حاضر، که از مجموعه کتاب های «نخستین گام برای زندگی سالم و بهتر» است دکتر لورا شلزینگر، با تکیه بر علم روان شناسی ده کار نادرست، که زندگی زناشویی را تحت تأثیر خود قرار می دهد، معرفی و به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است. این کتاب، درباره مشکلاتی است که برای یافتن آرامش در ازدواج در یک جامعه، فراروی مردان و زنان است. آرامشی که در سایه آن زوج ها می توانند خود را رشد داده و به یک ارتباط روحی معنوی با یک دیگر دست پیدا کنند. چرا که این ارتباط چیزی نیست جز تعهدی لذت بخش، که هر یک از طرفین تا لحظه مرگ نسبت به طرف مقابل، در خود احساس می کند و این پایه و اساس یک زندگی هدفمند را تشکیل می دهد.

گاهی زن ها دانسته از کارهایی نظیر شکایت کردن، گریه و زاری، خشم، افسردگی، اضطراب و … برای پیش برد نظریات خود بهره می گیرند. آنها از بار مسئولیت فرار می کنند و کارهای احمقانه ای انجام می دهند و نهایت حماقت این است که خود را از احترامی که شایسته آن هستند، محروم می کنند.

در کتاب حاضر لورا شلزینگر به ۱۰ کار احمقانه ای که باعث متلاشی شدن زندگی زنان می شود، اشاره می کند. مطالعه کتاب ده کار احمقانه که زندگی زن ها را خراب می کند را به همه بانوان گرامی توصیه می کنیم.

4.4/5 - (33 امتیاز)
لطفا با حمایت مالی از ما به پایداری پرشین پی‌دی‌اف کمک کنید.

دانلود رایگان ده کار احمقانه که زندگی زن‌ها را خراب می‌کند

این کتاب کاملا رایگان برای دانلود قرار گرفته است

دانلود ده کار احمقانه که زندگی زن‌ها را خراب می‌کند
حجم 3.68 مگابایت
فرمت PDF
اگر فایل مشکل دانلود دارد گزارش ارسال کنید
گزارش مشکل دانلود از سایت
  • اگر شما در دانلود این کتاب مشکل دارید، قبل از گزارش با کلیک روی آموزش دانلود، روش دانلود از پرشین‌پی‌دی‌اف را مطالعه بفرمایید.
  • مشکل خود برای دانلود فایل را شرح دهید.
اگر فایل را خلاف قوانین کپی رایت می‌دانید درخواست حذف ارسال کنید

کتاب های دیگر از لورا شلزینگر

نتیجه‌ای پیدا نشد.

نقد و بررسی شما درباره ده کار احمقانه که زندگی زن‌ها را خراب می‌کند

لطفا پس از مطالعه ده کار احمقانه که زندگی زن‌ها را خراب می‌کند نظر خود را برای دیگر کاربران بنویسید.
از ارسال نظر به زبان انگلیسی یا نوشتن فینگلیش پرهیز کنید.
تمام نظرات توسط تیم مدیریت پرشین پی‌دی‌اف بررسی شده و پاسخ داده می‌شوند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کتاب های مشابه با ده کار احمقانه که زندگی زن‌ها را خراب می‌کند

دانلود کتاب تعبیر خواب اثر زیگموند فروید بدون سانسور
دانلود کتاب ۳۰ دقیقه قبل از جلسه اثر آلن بارکر